Ajankohtaista ikoni

Ajankohtaista

Tarkista seuraava hakuaika osoitteesta www.jyu.fi/it

Testaa: Tietotekniikka
vai tietojärjestelmätiede?

Koulutamme IT-asiantuntijoita tietotekniikan ja tietojärjestelmätieteen pääaineissa. Valitse kiinnostavimmat avainsanat ja näet suosituksen hakukohteeksesi. Voit samalla voittaa juuri sen älypuhelimen tai tabletin, jonka itse haluat!
yrittäminen
tutkimus
kansainvälisyys
johtaminen
koulutusteknologia
tietotekniikan opettaminen
koulutuksen suunnittelu
teollisuus
sovellettu matematiikka
simulaatiot
ohjelmointi
Pudota sanat tähän
tulevaisuuden tietoverkot
kyberturvallisuus
verkkoliiketoiminta
informaatiotalous
viestintä ja media
arjen teknologiat
tietojärjestelmät
projektin johtaminen
ohjelmistotuotteet
tietohallinto
0 / 7 sanaa valittu

Tietotekniikka

Tietojärjestelmätiede

Opiskelemaan!

Vastaustesi perusteella tietotekniikka saattaisi olla sinua kiinnostava hakukohde. Ohessa näet yhden monista mahdollisista tulevaisuuden urapoluistasi

Kevään hakuaika on 17.3.-9.4.2015, voit hakea osoitteessa Opintopolku.fi.


Mitähän mieltä kaverisi ovat IT-urastasi? Jaa linkki ansioluetteloosi Facebookissa:

Tulevaisuutesi ansioluettelo?

2019 Opiskelemaan Jyväskylän yliopiston Informaatioteknologian tiedekuntaan

2022 Kauppatieteiden kandidaatin tutkinto

2022 Vaihto-oppilasvuosi ulkomailla

2024 Kauppatieteiden maisterin tutkinto

2024 - 2027 Edistyneen tiedonkäsittelyn tuntiopettajana lukiossa ja yliopistossa sekä työskentelyn tehostamiseen erikoistuneena henkilöstökouluttajana yrityksissä.

2027 - 2032 Kouluttajana valtakunnallisessa luokanopettajien DigiOpe 2030 -hankkeessa. Hankkeen tarkoituksena on joka edistää kaikkien Suomen peruskoulujen käyttöön yhteisöllisesti luotavien verkko-oppimateriaalien suunnittelua ja tuotantoa.

2032 - 2039 Pedagogisena kehityspäällikkönä älyhuonekaluja ja niiden sovelluksia oppilaitoksille suunnittelevassa yrityksessä. Eduskunnan asettaman Tuottavuus & työtyytyväisyys 2050 -työryhmän asiantuntijajäsen.

2024 - 2027 Tutkijana yliopiston ja kotimaisen liikuntateknologiayrityksen yhteistyöhankkeessa. Työn tulokset auttoivat kehittämään markkinoiden ensimmäiset elektroniikkavapaasti sykettä mittaavat älyvaatteet.

2027 - 2032 Tiimijäsenenä kehittämässä kehonliikkeitä rekisteröiviä nanosensoreita, teknologiaa käytetään mm. uuden sukupolven pelikonsolien näyttöinä ja ohjaimina käytettävissä 3D-virtuaalilaseissa.

2032 - 2039 Kehityspäällikkönä itseohjautuvia robotteja valmistavassa yrityksessä. Yhtiön tuotteita käytetään mm. haastavissa palo- ja pelastustehtävissä, siviilien suojelussa kriisialueilla sekä Mars-tukikohdan rakentamisessa.

2024 - 2027 Reittisuunnittelusovellusten kehittäjänä kotimaisessa logistiikkayrityksessä. Liikennevirtojen ennakoinnin avulla lähes 3.000 rekka-auton hiilijalanjälki kaupunkiajossa lähes puolittui.

2027 - 2032 Tietokonesimulaatioihin perustuvien prosessioptimointien asiantuntijana metallien jalostukseen keskittyneessä tuotantolaitoksessa. Tavoitteet energiankulutuksen leikkaamiseksi ylitettiin moninkertaisesti, minkä ansiosta sadat työpaikat säilyivät Suomessa.

2032 - 2039 Onnettomuussimuloinnin vastaavana johtajana uraanivoimaloita turvallisemmiksi ja tehokkaammiksi thorium-voimaloiksi muuntavassa yrityksessä. Asiantuntijana fuusioenergian käyttöönottoa edistävässä tutkimuskonsortiossa.

2024 - 2027 Sovelluskehittäjänä ja kenttätestaajana nopeampia verkkoyhteyksiä linja-autoihin ja juniin toimittavassa yrityksessä.

2027 - 2032 Langattomiin yhteyksiin erikoistuneena ohjelmistokehittäjänä robotiikan kasvuyrityksessä. Yhtiön uusimpana aluevaltauksena on palo- ja pelastustoiminnan robotit.

2032 - 2039 Tietoliikenneasiantuntijana nk. “6G-verkkojen” kehityshankkeessa, joka tähtää kykyyn välittää ultratarkkaa 8K-videokuvaa mm. mobiiliverkkoihin kytkeytyneisiin videoseiniin.

2024 - 2027 Tietoturvatestaajana ja -kehittäjänä kassajärjestelmiä kansainvälisille toimijoille tuottavassa keskisuomalaisessa ohjelmistoyrityksessä.

2027 - 2032 Erikoisasiantuntijana puolustusvoimien VerkkoPotero 2020 -hankkeessa, joka tähtää Suomen kyberpuolustus- ja hyökkäyskyvyn nostamiseen maailman kärkeen. Koulutetut erikoisrauhanturvaajat suojaavat paitsi eri maiden kriittisiä järjestelmiä, he osallistuvat myös kansalaisten suojaamiseen kaupallisissa palveluissa.

2032 - 2039 Siirtyminen tactical cyberassault coordinatoriksi kansainväliseen tietoturvayhtiöön. Työpaikan sijainnista ja työnkuvasta ei ole kerrottu nimityksen jälkeen enempää julkisuuteen.

2024 - 2027 Konsulttina verkkokauppojen henkilökohtaisia asiakaspalvelumalleja kehittävässä yrityksessä.

2027 - 2032 Mobiiliostamisen asiantuntijana kotimaisen tavarataloketjun kehityshankkeessa, jonka seurauksena virtuaalisisältöjen liittämisestä fyysisiin liiketiloihin tuli Suomessa valtavirtaa.

2032 - 2039 Kuluttajakokemusten kehitysjohtajana biometrisiä maksu- ja tunnisteratkaisuja tuottavassa yrityksessä. Yhtiön kansainvälisinä läpimurtotuotteina DNA-passit ja suoraan iholle ohjelmoidut maksukortit.

2024 - 2027 Digitaalisen ambient-markkinoinnin asiantuntijana sosiaaliseen mediaan erikoistuneessa mainostoimistossa.

2027 - 2032 Analyytikkona kuluttajakäyttäytymiseen erikoistuneessa tiedonlouhintayrityksessä, vastuualueena päivittäistavarakauppojen kanta-asiakasdatan luova yhdistely.

2032 - 2039 Ennakoivasta kohdennetusta markkinoinnista vastaavana johtajana kansainvälisessä digitaalisia sisältöjä tuottavassa ja välittävässä yrityksessä.

2024 - 2027 Käyttäjäkokemuksiin erikoistuneena tutkimustiimin jäsenenä kotimaisessa älyvaatteisiin keskittyneessä liikuntateknologiayrityksessä.

2027 - 2032 Sarjayrittäjänä lukuisissa sosiaalisiin liikuntasovelluksiin keskittyneissä start up -yrityksissä, joista yksi myydään älylaseja valmistavalle Googlelle ja toinen liikuntateknologiajätiksi kasvaneelle Adidakselle.

2032 - 2039 Hallitusammattilaisena ja pääomasijoittajana lukuisissa kotimaisissa ja kansainvälisissä sovellusyrityksissä. Tuttu naama useissa alan konferensseissa.

2024 - 2027 Tiiminvetäjänä ohjelmistojen testauspalveluja tarjoavassa yrityksessä. Suurimpina asiakkaisiin kuuluvat mm. suurimmat pelitalot, joiden julkaisua odottavista peleistä sadat testaajat etsivät bugeja.

2027 - 2032 Esimiehenä kansainvälisen peliyrityksen verkkopelien tuotehallintatiimissä. Yhtiön suosituimpaan peliin on tarjolla 343 maksullista lisäosaa ja toimii yhteensä 21 käyttöjärjestelmällä ja yli 1.000 laitteella.

2032 - 2039 Etätiimien projektihallinnan johtajana kansainvälisessä rahoitusalan konsulttipalveluja tarjoavassa yrityksessä. Erityishaasteena on yhteensovittaa useilla eri aikavyöhykkeellä asuvien ja eri kieliä puhuvien työntekijöiden työrytmejä.

2024 - 2027 Tuoteinventaariojärjestelmien suunnittelijana myyntijärjestelmiä kansainvälisille toimijoille kehittävässä keskisuomalaisessa ohjelmistoyrityksessä.

2027 - 2032 Tietojärjestelmäarkkitehtuurin asiantuntijana pohjoismaisessa terveydenhuollon tietojärjestelmien yhteiskehityshankkeessa, jonka kokonaisbudjetti on lähes 19 miljardia euroa.

2032 - 2039 Tietohallintojohtajana yli 20.000 hengen tietointensiivisessä organisaatiossa. Keskeisenä hankkeena on vapaasti liikkuvan ja tuottavan etätyön mahdollistaminen viimeisintä saatavilla olevaa teknologiaa hyödyntämällä.